Vive la nuit! - Holo
GREY GOOSE

Vive la nuit!

Cykl imprez Vive la Nuit! inspirowany jest nocnym życiem Paryża,
ponieważ wódka Grey Goose produkowana i rozlewana jest we Francji.
Na każdej butelce znajduje się ręcznie malowane logo marki,
gęś przelatująca nad francuskimi Alpami. Specjalnie na tę okazję stworzyliśmy branding wydarzenia
– wyprodukowaliśmy pełną scenografię, świetlne
instalacje, bar, a także jedyne w swoim rodzaju
infinity mirror – idealne do robienia selfie.


Moment celebracji to widowiskowe show – połączenie oprawy
wizualnej na najwyższym poziomie – lasery, konfetti, zimne
ognie – tańca nowoczesnego oraz mocnych klubowych brzmień.
O północy na scenę wniesiony zostaje podświetlony glorifire
w kształcie gęsi, a w nim 1,5-litrowa butelka wódki Grey Goose. Zaczyna się szalona zabawa!


Pierwszą z cyklu imprez Vive la Nuit! zorganizowaliśmy w sopockiej Zatoce Sztuki, kolejną w warszawskim klubie Sketch NITE.


Klient: Bacardi-Martini
Projekt i organizacja: HOLO

Zobacz także
Witamy na stronie HOLO. Realizujemy projekty dla marek alkoholowych, dlatego prosimy Cię o potwierdzenie wieku. Masz ukończone 18 lat?