W restauracji Aïoli intensywny rytm miasta spotyka się z tradycją aperitivo – prostą południową kuchnią oraz włoskimi koktajlami. Industrialne i zarazem ciepłe wnętrze idealnie wpisuje się w świat marki Martini. Zadaniem agencji było stworzenie projektu ogródka dedykowanego Martini Tonic, wpisującego się w charakter lokalu. Ogródek dostępny był dla gości Aïoli przy Świętokrzyskiej w sezonie letnim 2017 r.
Kolejna realizacja związana była z otwarciem nowej restauracji Aïoli
przy ul. Chmielnej. Tym razem projekt zakładał stworzenie dedykowanego ogródka oraz dyskretny branding lokalu w klimacie vintage. Wyprodukowaliśmy, m.in. neony Martini i Martini Tonic.
Całość aranżacji dopełniły butelki Martini
i plakaty nawiązujące do turyńskiego dziedzictwa marki.
Klient: Bacardi-Martini
Pomysł kreatywny i produkcja: HOLO