Finlandia trip x club sisu - Holo
FINLANDIA

Finlandia trip x club sisu

W ostatnich latach Finlandia realizuje globalny program dla dystrybutorów marki pod nazwą SISU Club. SISU to fiński termin, który można przetłumaczyć jako siłę woli, determinację, wytrwałość i odwagę w obliczu przeciwności losu. Istotę SISU można odnaleźć w początkach wódki Finlandia – jest ona głęboko zakorzeniona w fińskiej naturze.

Program SISU Club ma na celu przybliżenie ducha marki oraz zapoznanie dystrybutorów z całego świata z recepturami, składnikami i źródłami Finlandii. Na początku 2019 r. marka przeprowadziła ogólnopolski konkurs sprzedażowy, w którym nagrodą były zaproszenia na wyjazd do Finlandii
w ramach SISU Club.



W programie znalazło się wiele atrakcji, m.in. zwiedzanie fabryki w Rajamäki, wizyta w muzeum wódki Finlandia, ale przede wszystkim specjalny trening miksologii z Markku Raittinenem, głównym degustatorem marki, który osobiście nadzoruje produkcję i zatwierdza każdą partię produktu Finlandia Platinum, oraz Pekką Pellinenem, głównym miksologiem Finlandii.

Dzięki wyprawie na śnieżnych skuterach i zajęciach z rzeźbienia w lodzie piłami łańcuchowymi uczestnicy zapoznali się także z siłami dzikiej natury.
W czasie wycieczki do Helsinek poznali fiński design
i architekturę, zaś tajniki kuchni opartej na naturalnych
dobrach Finlandii – ziołach, grzybach, roślinach,
zdradził jej twórca – Sam Tallberg.

W wyprawie wzięło udział 27 osób – 21 zwycięzców konkursu,
4 przedstawicieli Brown-Forman oraz 2 animatorów.


Klient: Brown-Forman
Organizacja: HOLO

Zobacz także
Witamy na stronie HOLO. Realizujemy projekty dla marek alkoholowych, dlatego prosimy Cię o potwierdzenie wieku. Masz ukończone 18 lat?