Belvedere x The View - Holo
BELVEDERE VODKA

Belvedere x The View

W 2018 r. marka Belvedere Vodka, realizując strategię on-trade’ową na rynku polskim, weszła we współpracę z prestiżowym warszawskim klubem The View. Belvedere Vodka jest pierwszą na świecie wódką super premium, która wyznacza globalne trendy. Branding lokalu zakładał realizację na najwyższym designerskim poziomie. Projekt aranżacji wnętrza musiał charakteryzować się nowoczesnością, rozumianą jako idealne połączenie walorów estetycznych,
nowych technologii, jakości oraz funkcjonalności.



Pomysł kreatywny oparliśmy na haśle, które Belevedere wykorzystało wcześniej w swoim przekazie marketingowym – Light the Night. Najjaśniejsza noc w roku. Wśród starannie zaprojektowanych detali dekoracyjnych
na szczególną uwagę zasługuje wielkoformatowy przestrzenny napis Belverdere o wymiarach 4 x 1,5 m. podświetlony taśmą LED z możliwością zdalnego sterowania jasnością
i natężeniem oświetlenia. Lokal został wyposażony w nowoczesne menu wykonane z białego corianu
z podświetlanym insertem z możliwością wymiany grafiki, wydrukowanym na transparentnym tworzywie.

Z elementów aranżacyjnych warto wymienić światłowodowe żyrandole oraz instalację w formie drzewa, która wykonana została
z tysiąca kawałków lustra i podświetlona LED.

Odpowiadaliśmy również za produkcję eventu specjalnego Light the Night inaugurującego The View w nowej odsłonie.


Klient: Moët Hennessy
Pomysł kreatywny, projekt, produkcja: HOLO

Zobacz także
Witamy na stronie HOLO. Realizujemy projekty dla marek alkoholowych, dlatego prosimy Cię o potwierdzenie wieku. Masz ukończone 18 lat?