Aplikacja Martini Fiero Tonic stworzona została na potrzeby promocji produktowej Martini Fiero
w wybranych lokalach w Warszawie. Zabawa polega na odwiedzaniu lokali objętych promocją, robieniu zdjęć, dzieleniu się nimi ze znajomymi
i otrzymywaniu koktajli w prezencie. Aplikacja wzbogacona została
o grę w tworzenie koktajli, które można samodzielnie wykonać w domu.
Po zainstalowaniu użytkownik może odszukać na mapie korzystającej
z Google Maps API swoje położenia oraz najbliższy lokal objęty akcją Martini Fiero na terenie Warszawy.
Po zrobieniu zdjęcia koktajlu Martini Fiero & Tonic lub wybieraniu z bazy zdjęć aplikacji
i udostępnieniu na Facebooku lub Instagramie, wystarczy pokazać post barmanowi, żeby otrzymać
w prezencie koktajl Martini Fiero & Tonic.
Aplikacja wzbogacona została o grę AR polegającą na miksowaniu koktajli na bazie Martini Fiero, które można następnie samodzielnie wykonać w domu.
Aplikacja dostępna w AppStore i Sklep Play.
Klient: Bacardi-Martini
Pomysł kreatywny i projekt graficzny: HOLO